torsdag 14 maj 2009

Författar kommentar!

Ibland undrar jag om någon nånsin läser mina små bokrecensioner som jag skriver här på bloggen. Men jag har inte brytt mig så mycket ifall det är intressant eller ej för andra, jag skriver om böcker jag läst mycket för min egen skull - för att jag ska komma ihåg vad jag läst och vad jag tyckt om boken. Därför blev jag glatt överraskad för ett tag sen när jag fick en kommentar på en bok jag skrivit om av bokens författare!

Boken var "Amerikahuset" och författaren Sven Olof Karlsson och du kan läsa inlägget här. Som han lovade så skulle jag få en pocketbok och idag kom den på posten!

Jag kan varmt rekommendera hans böcker, så ta och läs både "Amerikahuset" och "Italienaren"!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Vad kul! Jag tycker det är intressant med boktips :) Har tyvärr ingen större koll på svenska författare nuförtiden, så det här var ett superbra tips!

Kram på dig

Ninnie sa...

Wow! Så kul att få respons direkt av författaren! Tror jag måste läsa de där böckerna, de verkar vara i min smak.

thebromanders sa...

Nä, men vad kul!!
Jag älskar också att läsa!! Tror nog att det är många som gillar att få lite boktips så fortsätt du:)