onsdag 22 april 2009

Pluggar och pysslar

Har inte så mycket tid för bloggen just nu. Eller kanske inte så mycket lust heller. Det kommer och går i perioder. Blogglusten alltså...

Just nu gör jag lite nya smycken. Har planer på att göra om hemsidan och lägga ut nya bilder så småningom.

Men det får bli efter jag har gjort klart min kurs.

Fick inlämningsuppgifterna förra veckan och sitter nu så ofta jag hinner och försöker knåpa ihop bra svar. En del frågor är riktigt kluriga...Men det svåraste är nog att formulera sig så att man inte blir anklagad för plagiat. Jag skriver utifrån mina anteckningar som jag gjort under kursens gång men det känns ändå ibland som om jag bara ordagrant upprepar sånt som sagt på föreläsningar eller som jag läst i böckerna.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej Malin!

Det är sant, det är inta alltid man har tid & lust med bloggen. Men man får ta det lugnt och skriva när man känner för det. Utan någon press, annars blir det ju inte roligt. Och det ska ju vara just, roligt att blogga.
Jag tror jag missat det men vad är det för kurs du går?

Kram på dig

Malin sa...

Veronica: Absolut - bloggen ska bara vara rolig och inget tvång!
Jag läser en distanskurs på halvfart som heter Funktionshinder och arbetsliv och handlar om hur man kan få ut funktionshindrade på arbetsmarknaden.