söndag 7 december 2008

Tomtat

Idag har jag plockat fram mina tomtar och pyntat inför julen. Lite tidigt kanske men jag har hellre framme tomtarna och julkrafset innan jul än efter. Jag brukar vilja ta bort det på annandagen men försöker hålla mig till nyårsdagen i alla fall. Tror visst att jag något år till och med väntat till efter trettondag jul!





Igår blev jag färdig med min halsduk också, fixade till och med fransar på den vilket jag är mycket stolt över! Visste inte hur man gjorde fransar först, hade bara hört att man skulle använda virknål vilket fick mig att skjuta upp på fransandet. Kan verkligen inte virka alls så när jag insåg att en virknål var inblandad trodde jag att det inte skulle gå. Det var ju dock busenkelt att knyta ihop fransarna och jag är nöjd med resultatet.





Glömde skriva nåt på veckans låt igår. "Survivor" med Destinys child kom när jag verkligen var tvungen att överleva för att ta mig igenom det jag gick igenom då och betyder därför en hel del för mig.

Inga kommentarer: