lördag 18 oktober 2008

Barnarov?

Läste igår om Papa Dee som trätt fram som den artist som är åtalad för att ha slagit in fru blodig. Det är förstås omöjligt att veta vad som är sant - det vet väl endast de två själva och det tänker jag inte kommentera. Vad jag dock inte förstår är vad han gör med en så ung tjej? Han är mer än dubbelt så gammal som hon! Han är 42 och hon 20. Vad kan de ha gemensamt? På bilden ser de ut som far och dotter mer än ett gift par. Tydligen träffades de när hon var 17 - det borde ju nästan vara kriminellt. När man läser om hennes beteende så verkar hon ju inte speciellt vuxen utan agerar fortfarande som en tonåring. Jag tycker riktigt synd om henne och andra unga tjejer som hamnar i klorna på så mycket äldre män. De blir lätta offer för de äldre männens makt och nycker. Skrämmande är det i alla fall.

1 kommentar:

Sanna sa...

Även jag funderar i samma banor och något står inte rätt till. Exfru som vittnar om tidigare våldsamheter och en nuvarande hustru som säger att hon har panikångestattacker och skadar sig själv.

Personligen undrar jag vad som orsakar att hon får sådana attacker. De har oftast sin grund i djup oror och vad är det då som oroar henne så mycket?