torsdag 19 juni 2008

Lätt match

Det blev inte så mycket fotbollstittande igår. Tv 3 körde Sex and the city bonanza och visade en massa godbitar ur serien hela kvällen. Jag kollar ju hellre på fräcka och tjusiga Carrie och Miranda än svettiga och trötta Zlatan och Henke. Tv 3 vann lätt den matchen - och smart drag av TV 3 att visa nåt för alla tjejer igår kväll!
Jag såg dock glimtar av matchen och tyckte aldrig någon gång att jag såg Sverige ha bollen eller ens vara i närheten av den. Det såg mest ut som ett gäng gula pensionärer som spelade mot de pigga och ivriga ryssarna. Till och med mitt otränade öga kunde se det. Tur att man inte tar det så allvarligt - det gick tex inte att prata med Mr Norrland igår och han trodde att han skulle tjura hela dagen idag också. Kom igen- det är bara ett spel! Jag tyckte det var roligt för Ryssland - de är väl inte kända för sin fotboll så det måste ju vara jätteroligt för dom att komma vidare.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Amen sister!!!!
Vad var det EM i nu igen???? - Curling???? Satt också och tittade på "Sex and the City" med resultatet att jag kom alldeles för sent i sång - men det var det värt!!!!

Anonym sa...

Jag ska inte bara tjura en dag utan hela veckan.

/Mr Norrland