onsdag 21 maj 2008

Ordlös onsdag

Ordlös onsdag


Ser du vad det är? Om inte - kika här!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Innan jag kollar vad det är ska jag gissa! Det ser nästan ut som något ätbart. Och jag lutar åt någon blandning av blomkål och något annat. Nu ska jag kolla

Anonym sa...

Haha...så himla fel jag hade!

Anonym sa...

Wow vad häftigt! Nu skall jag gå och kolla i facit och se om jag hade rätt :)

Fritt ur hjärtat sa...

Inte många rätt när jag gissade;-) Läckert!

Klimakteriehäxan sa...

Men det måste ju vara nåt i blomväg? kollar nu!

Anonym sa...

Oj vad läckert! Tänk att man kan komma så NÄRA!

Ninni sa...

Härlig bild! Jag hade inte helt rätt...men var inne på blomma iaf.
Vad somrigt det ser ut!!

Husbilen Credo sa...

Tredje gången gillt - men icke var tvungen att kika, snyggt - ha en fin kväll

Admin sa...

Jag fuskade... hade lite rätt men inte helt! Och gult är inte fult alls!

Ninnie sa...

Allra först tyckte jag det såg ut som en tvättsvamp! Men ser ju att det är en blomma sen...

Pumita sa...

Tvättsvamp gissar jag på... utan att ha läst kommentarerna... kan vara en blomma också men jag tror mer på den förra.

Anonym sa...

Jag kör på tvättsvamp oxå ;-)

Anonym sa...

Oj, så fint det kan bli på så nära håll.