onsdag 23 april 2008

Ordlös onsdag










Igår på hemvägen fick jag se dessa underbara träd.


16 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert, vackert, vackert!!!!

Åsa sa...

Äntligen! Nu är väl ändå våren här :) Verkar varit en härlig promenad hem :)

Marika på Odlingspyssel sa...

Makalöst sagovackert!

Julhuset sa...

Underbart, har jag inte sett här än, körbärsträd? som blommar.

Anonym sa...

Vackert, sagolikt vackert!
Nere på Kungsträdgården i hufvudstaden fångade jag en massa underbara körbärsträd.

Admin sa...

Det vlir inte vackrare än så här!

Anonym sa...

Åh så vackert! Man tror knappt att det är i Sverige. Hoppas att dom blommar länge.

Anonym sa...

Vackra bilder på körsbärsträden....dom blommar för fullt hos mig med!

Wickans värld sa...

Så underbart! Jag vill flytta....

Sandbarnet sa...

Ooooh det saknar jag med våren i Sverige... körsbärsträden. Kan inte minnas att jag har sett några här, men apelsinträd har vi i alla fall... MASSOR.

Anonym sa...

Jag säger bara oooooooooooooooooooooo

Anonym sa...

Så underbart vackert, det är ju dags nu iaf i södra delen av Sverige.

Ninnie sa...

Mmmm, så vackert!

Randi sa...

Så underbart vackert - vilken tur att du hade kameran med dig!
Nu är årets bästa tid - så ljuv och romantisk.

Åsa sa...

Hänförande vackert =)

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

det är våren det är våren oh man känner doften o alla bin o hulor som söker sig ditt vackert

Gullvi