onsdag 5 mars 2008

Utflykt

Jag spenderade stor del av gårdagen här:

Utflykten gick alltså till shopping meckat Gekås. Det tog hela dagen att gå runt där inne plus att gå i lite andra affärer så när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade göra något annat än att slå på TV:n och slöa i soffan hela kvällen. Inget bloggande igår alltså.

Det var inte så mycket folk som synes på bilden men det tog sin lilla tid ändå inne i affären. Det är ju så stort och mycket att kolla på. Jag kom hem med en full påse - inte så mycket kläder dock bara en BH och en tröja. Istället fylldes min påse av annat smått och gott som shampo, godis, CD-skivor med mera med mera.....och så hittade jag jättefina scrap book papper till vrakpris! Nu måste jag bara börja scrappa...vilket jag tänkt länge men ännu inte gjort.

Gjorde även ett besök i Bräckboden där man kan köpa goda kex:


Sen på hemvägen stannade vi till vid Älvsereds också - där blev det dock inget inhandlat - de höll på att bygga om och det var väldigt rörigt i affären.

Det var underbart fint väder - solen sken nästan hela dagen så det blev en trevlig biltur också.

Inga kommentarer: