fredag 28 mars 2008

Scrap booking

Igår började jag på min scrap-book om resan till Avignon i höstas. Har jobbat intensivt med den både idag och igår och den är snart klar redan, trots att jag hade över hundra bilder att sätta in. Riktigt alla bilder kommer inte plats men nästan. Jag är ju nybörjade som scrappare och kan långt ifrån allt man kan göra. Min stil är lite less is more, jag vill mest att fotografierna ska tala för sig själva och jag pyntar inte alltför mycket för det tycker jag stör bilderna. Får se om jag kan lägg ut någon bild på resultatet senare. Här är i alla fall en bild på vad jag inhandlade för ett bra tag sen:
(Fast de där pennorna som finns på bilden har jag slarvat bort - vet inte var jag har gjort av dom...typiskt mig.)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har köpt en massa scrap-bookingpryttlar som jag skulle skapa något fantastiskt av med bilder och småpryttlar från min resa till London, men de ligger fortfarande i Panduropåsen och ser ruskigt oanvända ut, vet inte riktigt vart jag ska börja. Får nog googla på ämnet och få lite bättre koll :0)

Ninnie sa...

Å, det ska bli roligt att se resultatet!!!
Mina bilder ligger fortfarande i datorn....fast iallafall sorterade i en mapp för att skickas iväg på framkallning. Alltid något...