lördag 8 mars 2008

Påskpimpat

Nu har jag påskpimpat mitt vardagsrums bord!


Före:

Efter:


En liten glad kyckling som jag knåpat ihop själv!

Jättesöta sockerägg finns på mitt bord också!
Min vän Anna gör dom och de är helt underbara!
För några år sen visade hon mig hur man gör
och jag fick ihop ett också (det var inte så lätt...),
det stora har jag gjort och det lilla proffset Anna!



Närbild på de pytte pytte små kycklingarna inne i sockerägget:




Fler närbilder på sockeräggen:

Ett riktigt pillejobb! Fast de blir ju jättesöta när de är klara!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du gör :). Inte riktigt lika fint hemma hos mig.

/L

Ninnie sa...

Å, den där kycklingen är årets charmigaste!!! Har du fler? Vill ha, vill ha....

Hjulia sa...

Håller med Ninnie - kycklingen är årets coolaste. :o)

Anonym sa...

Vad fint det blev på bordet! och pynten var fina, gillar den där lilla kycklingen du har gjort. :)