måndag 10 mars 2008

Läget

Gjort idag:

  • Kollat på repris av Oprah
  • Läst kapitlet "Bokföring i praktiken" och löst alla uppgifterna som hörde till
  • Skrivit mail till R
  • Spelat Betapet två gånger (vann båda gångerna!)
  • Lyssnat på radion
  • Läst en artikel om svenske Johan i Elle som jobbar som stylist åt Hollywood stjärnorna (det jobbet vill jag ha!!!!!)
  • Påbörjat en ny bok - "En lördag i juli när jag var sju år" av Mary Lawson (verkar lovande)
  • Slumrat i sängen efter kapitel tre i boken
  • Fått leverans av hälsokost och gårdagens BT från mamma och pappa (de försvann fort igen för att inte bli smittade)

Mår:

  • Inte alls bra
  • Lätt febrig
  • Frusen trots tredubbla tröjor och sockar
  • Huvudet bultar

Ska göra mer idag:

  • Läsa gårdagens tidning
  • Bläddra igenom nya numret av Damernas som kom i brevlådan idag
  • Kolla på Top Model som jag missade igår
  • Kanske även kolla på förra veckans avsnitt av Greys Anatomy

Önskar mig:

  • Att jag ska bli frisk igen
  • Glass! Jag som inte gillar glass har blivit sugen på jordgubbsglass - antagligen pga febern

1 kommentar:

Ninnie sa...

Å, nej, vilken otur! Ta det nu lugnt och bli frisk tills fredag!!!