tisdag 23 juni 2009

Vilar lite bara...

Jag har bestämt att låta den här bloggen vila ett tag nu. Har funderat ett tag och det känns bra att jag äntligen beslutat mig. Orsakerna är flera men den främsta är att jag inte känner lika stor blogglust längre. Så på obestämd tid kommer det vara ganska lungt här.

Det kommer dock inte vara helt tyst på bloggen, jag kommer fortsätta att skriva om böcker jag läst. (Håller just nu på och läser en så fantastiskt bra bok som jag är ivrig att skriva om och rekommendera till alla att läsa sen. Men det blir när jag läst klart den.) Jag kommer också berätta om hur det går med min smyckeshemsida som vanligt. Snart kommer den nya versionen!

Sen kommer jag som vanligt kika in hos andra favoritbloggar som jag läser.

Trevlig sommar så länge!

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas blogginspirationen kommer tillbaka till dig snart.

Men visst är det härligt att läsa böcker också. De två senaste veckorna har jag snart läst ut 5 böcker.

Skall kika på dina boktips när mina böcker sinat.

Kram