söndag 4 januari 2009

Nya förhoppningar

Nytt år och jag har nya förhoppningar om att detta året ska bli bättre än förra. För 2008 var verkligen inte något bra år för mig. Jag har definitivt upplevt bättre år. Jag har även upplevt sämre men 2008 är ändå ett tråkigt år känns det som.
Nu får man istället ta nya tag och hoppas att 2009 ska bjuda på lite bättre tider. Framförallt vill jag ju att allt ska lösa sig för mig vad det gäller arbete. Känns inget bra alls att det är så ovisst och osäkert.
Jag har dock redan nu planerat två roliga saker som jag ser fram emot under våren. Först i mars blir det en resa till ett land jag aldrig varit i innan och sen ska jag på ett roligt framträdande i maj. (Mer om dom aktiviteterna blir det senare i vår.) Det känns kul att ha något positivt att se fram emot mitt i all oro för framtiden.

2 kommentarer:

Sanna sa...

2009 kommer rocka!! Det har jag bestämt =0>

Anonym sa...

Bra idé att planera in roliga saker man behöver något att se fram emot. Hoppas jobbsituationen löser sig också.