torsdag 11 december 2008

Jul shoppat!

Idag har jag shoppat hela dagen. På förmiddagen blev det en lång tur stan runt med mamma och jag handlade min sista julklapp. Är nu klar med julklappsinköpen! Rekordtidigt tror jag. Men så har jag aldrig haft så få att handla till som jag har i år heller. Jag har haft en hel klan av syskonbarn som jag gett julklappar till men nu är de så stora att det bara är en kvar som får julklapp av mig. Och det är både skönt att slippa komma på vad man ska köpa men även lite trist för det är ju roligt att ge till andra också.

Jag köpte istället en julklapp till mig själv som jag blev väldigt nöjd med:


På eftermiddagen åkte jag ut till PysselStina och hennes mysiga butik: Småslöjden. Ett paradis för pysseltokiga som jag själv. Kunde inte hålla mig utan köpte på mig lite saker, pärlor och lite material till julkort. Kunde inte låta bli - det fanns så många fina saker! Pyssel Stina har precis nyöppnat sin fina butik som ligger i Gånghester och jag kommer säkerligen bli en stamkund!


PS: Tomtarna på bilden igår står utanför Falköpings Ost i Falköping och idag har de förhoppningsvis fått lite snö på sig eftersom det i alla fall kommit en del snö här.

Inga kommentarer: